بازیکن عزیز لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی پلتفرم پلیمو به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به پلتفرم پلیمو هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، رویدادها، رزرو میز و سایر خدمات ارائه شده توسط پلیمو به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات پلیمو است. توجه داشته باشید که رزرو میز یا شرکت در رویدادها نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پلیمو از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود. همچنین عواقب متأثر از بیتوجهی یا عدم مطالعه این قوانین کاملاً و تماماً بر عهده کاربر میباشد.
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام، رزرو یا نظردهی درج کرده است، به رزرو میز، شرکت در رویدادها یا هرگونه استفاده از خدمات پلیمو اقدام کند.
همچنین از آنجا که پلیمو یک وبسایت خدمات آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرفکننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به رزرو میز، شرکت در رویدادها یا خرید خدمات اقدام میکند.
خدمات ارائه شده در پلتفرم، توسط کافهگیمها که با پلیمو همکاری میکنند و خدمات خود را بهواسطه این پلتفرم، به صورت آنلاین به فروش میرسانند، ارائه میشود. منظور از کافهگیمها، اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که خدمات خود را در پلتفرم پلیمو عرضه کرده، به فروش میرسانند. اعتبار کافهگیمها توسط پلیمو بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ میشود.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای پلیمو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای پلیمو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از پلتفرم و نرمافزارهای پلیمو به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
این سرویس تنها رابطی بین شما و دیگر اعضاء و کاربران میباشد و هیچگونه کنترل و دخالتی بر انجام تعهدات کافیشاپها و اعمال دیگر بازیکنان ندارد. دقت کنید در هنگام پرکردن فرمها و لیستها، اطلاعات صحیح به طور کامل ارائه گردد. کاربر توافق میکند که هیچ عملکرد اشتباهی که بازتاب منفی بر سایت بگذارد انجام نخواهد داد.
برای استفاده از خدمات پلیمو لازم است که هر کاربر اعم از شخص حقیقی یا حقوقی یک حساب کاربری در پلتفرم بسازد. تنها اشخاصی که بیش از ۱۳ سال سن دارند و واجد اهلیت قانونی هستند میتوانند اقدام به ساخت حساب کاربری کنند. پلیمو خدماتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به رزرو و پرداخت اقدام کنند.
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات پلیمو استفاده میکنید، رزرو آنلاین خود را ثبت یا پرداخت میکنید و یا به پلیمو ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که پلیمو به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل و زمان رزرو خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد پلیمو برای اعضای پلتفرم ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه پلیمو را لغو کنند.
پلیمو به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات پلتفرم و دیگر زیرساختهای پلیمو استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
پلیمو متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از پلتفرم را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از پلتفرم پلیمو، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات پلیمو، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط پلیمو جزئی از اموال پلیمو محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار پلیمو است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای پلیمو محفوظ میدارد.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این پلتفرم یعنی playmo.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در پلتفرم، با شما تماس نمیگیریم. پلتفرم پلیمو هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از playmo.ir ندارد و هیچگاه با روشهای غیررسمی با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
لطفاً توجه داشته باشید، که خدمات ارائه شده در پلیمو توسط مجموعهای از کافهگیمها عرضه میشود لذا جبران هرگونه خسارت یا آسیب هنگام ارائه این خدمات (از جمله آسیبهای جسمی، روحی، مالی و غیرمالی، کیفری یا غیرکیفری، کوتاهمدت و بلندمدت) تنها و تنها به عهده کافهگیم مربوطه است و پلیمو تنها واسطه فروش این خدمات بوده و هیچگونه مسئولیت قضایی و غیرقضایی در این فرآیند را به عهده نمیگیرد.
پلیمو موظف است به ازای هر رزرو ثبت شده در پلتفرم تا زمان ارائه خدمت که در هنگام ثبت رزرو این زمان تعیین خواهد شد، کاملاً همراه کاربر بوده و موضوع را تماماً با ایشان پیگیری نماید. در صورتی که مطابق با شرایط ذکر شده بالا نیاز به پیگیری موردی با تیم خدمات پس از فروش پلیمو وجود داشت، کاربر میتواند با استفاده از شمارههای موجود در صفحه تماس با ما موضوع را به اطلاع تیم پشتیبانی رسانده و از همانجا پیگیری نماید.
لطفاً توجه داشته باشید که ساعت پاسخگویی تیم پشتیبانی همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۲ و از طریق شمارههای موجود در صفحه تماس با ما میباشد.
هدف از ایجاد بخش نظرات در پلیمو، اشتراکگذاری تجربه خرید و کاربری خدمات و رویدادهایی است که در سرتاسر ایران ارائه میشود. بدیهی است بخش نظرات پلیمو با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین پلتفرم، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و توسط سیستم روی پلتفرم قرار میگیرد. بدیهی است که اگر قوانین پلتفرم در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در پلتفرم به نمایش درنمیآیند.
پلیمو در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در پلتفرم بههیچوجه به معنی تایید فنی پلیمو درباره محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
توجه داشته باشید که نظر فقط باید در رابطه با خدمات و رویدادها باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره رزرو یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان پلیمو تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه "تماس با ما" تماس و موضوع پیگیری رزرو یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
پلیمو نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز وبسایت و منابع کافهگیمها استفاده میکند. لازم به ذکر است پلیمو تضمین نمیکند که توصیفات خدمات یا رویداد و یا دیگر مطالب مندرج در پلتفرم عاری از خطا باشد. اگر خدمات یا رویداد ارائه شده توسط پلیمو دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در پلتفرم است تنها راه حل، عدم استفاده از خدمات و عودت وجه و یا استرداد قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
پلتفرم پلیمو هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای پلتفرم خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سرویسهای پلتفرم آنگونه که هست ارائه میشود و پلتفرم پلیمو تحت هیچ شرایطی مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد پلتفرم را که میتواند ناشی از عوامل طبیعی، نیروی انسانی، مشکلات اینترنتی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد.
© کلیه محتویات پلتفرم پلیمو شامل قانون حق تکثیر شده و به پلیمو تعلق دارد.
پلیمو نهایت تلاش را برای ارائه محتوای دقیق میکند، اما تضمین نمیکند توصیفات عاری از خطا باشد. در صورت مغایرت، راهحل عدم استفاده و بازپرداخت است.
سیاست قیمتگذاری در پلیمو مبتنی بر اصول مشتریمداری و احترام به حقوق مصرفکننده است. قیمتهای ارائه شده برای خدمات و رویدادها در پلیمو قیمتهای خرده فروشی کافهگیمها است که غالباً توسط کافهگیم، تولیدکننده و یا تأمینکننده آن خدمت به صورت مصوب تعیین شده است و سایر خدمات بر اساس مدل و مشخصات و همچنین خدمات مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد خدمات و رویدادها، پلیمو نمیتواند قیمت و موجودی نهایی میزها و امکان ارائه خدمات را قبل از رزرو به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر رزروی قابل تحویل یا ارائه نباشد، پلیمو موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد رزرودهنده اطلاع دهد و رزرو را لغو نماید.
قیمت کلیه خدمات و رویدادها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند .
پلیمو در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی پلیمو اطلاع دهید.
در حال حاضر تنها باید به پلتفرم پلیمو مراجعه و رزرو خود را ثبت کنید.
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، پلیمو هیچگونه مسئولیتی ندارد.
پلیمو خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
پلتفرم در قبال خسارات غیرمستقیم یا اتفاقی مسئولیت ندارد. حداکثر مسئولیت پلیمو به مبلغ پرداختی کاربر محدود میشود. در صورت ایجاد خسارت، تنها راه حل مراجعه به مراجع قضایی ذیصلاح جمهوری اسلامی ایران است.
این شرایط و قوانین کاملاً تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و در صورت بروز اختلاف بین پلیمو و کاربران، مرجع حل اختلاف دادگاههای صالح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
برای ارسال سایر درخواستها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایتهای خود از فرم صفحه "تماس با ما" استفاده کنید یا به آدرس ایمیل info@playmo.ir ایمیل ارسال کنید.
همچنین میتوانید از طریق شمارههای پشتیبانی موجود در صفحه تماس با ما با پلیمو در ارتباط باشید. ساعت پاسخگویی تیم پشتیبانی همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۳ است.
لطفاً این شرایط و قوانین را به دقت مطالعه کنید. استفاده از پلتفرم پلیمو به معنی پذیرش کامل این قوانین است. در صورت عدم موافقت با هر یک از بندهای فوق، از استفاده از خدمات خودداری نمایید.
آخرین بروزرسانی: مهرماه ۱۴۰۴ (اکنبر ۲۰۲۵)