شرایط و قوانین استفاده از پلتفرم پلیمو

شرایط شمولیت قوانین

بازیکن عزیز لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌های کاربردی پلتفرم پلیمو به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به پلتفرم پلیمو هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‌های تشویقی، رویدادها، رزرو میز و سایر خدمات ارائه شده توسط پلیمو به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌ها و خدمات پلیمو است. توجه داشته باشید که رزرو میز یا شرکت در رویدادها نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پلیمو از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‌های قبلی محسوب می‌شود. همچنین عواقب متأثر از بی‌توجهی یا عدم مطالعه این قوانین کاملاً و تماماً بر عهده کاربر می‌باشد.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام، رزرو یا نظردهی درج کرده است، به رزرو میز، شرکت در رویدادها یا هرگونه استفاده از خدمات پلیمو اقدام کند.

همچنین از آنجا که پلیمو یک وب‌سایت خدمات آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف‌کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به رزرو میز، شرکت در رویدادها یا خرید خدمات اقدام می‌کند.

تعریف کافه‌گیم‌ها و شرایط ارائه خدمات

خدمات ارائه شده در پلتفرم، توسط کافه‌گیم‌ها که با پلیمو همکاری می‌کنند و خدمات خود را به‌واسطه این پلتفرم، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند، ارائه می‌شود. منظور از کافه‌گیم‌ها، اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که خدمات خود را در پلتفرم پلیمو عرضه کرده، به فروش می‌رسانند. اعتبار کافه‌گیم‌ها توسط پلیمو بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

  • مسئولیت‌های مربوط به کیفیت خدمات، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش بر عهده کافه‌گیم‌ها است.
  • فاکتور خدماتی که توسط کافه‌گیم‌ها در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست مشتری توسط کافه‌گیم ارسال می‌شود.
  • مشتریان حداکثر تا ۲ روز بعد از استفاده از خدمات، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را به اطلاع کافه‌گیم برسانند.
  • در شرایط خاص مثل رویدادهای ویژه، احتمال لغو شدن خدمت مربوط به کافه‌گیم‌ها به دلایلی مانند اتمام ظرفیت وجود دارد و پلیمو مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف رزرو جدید اقدام کند.
  • نحوه برگشت از فروش خدمات کافه‌گیم‌ها طبق رویه پلیمو است، با این تفاوت که کافه‌گیم مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.
  • خدمات پس از فروش پلیمو تنها درصورت درخواست مشتری مبنی بر عودت وجه را می‌پذیرد که موضوع اختلاف به تایید کافه‌گیم رسیده باشد.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌های پلیمو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌های پلیمو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از پلتفرم و نرم‌افزارهای پلیمو به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

این سرویس تنها رابطی بین شما و دیگر اعضاء و کاربران می‌باشد و هیچگونه کنترل و دخالتی بر انجام تعهدات کافی‌شاپ‌ها و اعمال دیگر بازیکنان ندارد. دقت کنید در هنگام پرکردن فرم‌ها و لیست‌ها، اطلاعات صحیح به طور کامل ارائه گردد. کاربر توافق می‌کند که هیچ عملکرد اشتباهی که بازتاب منفی بر سایت بگذارد انجام نخواهد داد.

شرایط عضویت و استفاده

برای استفاده از خدمات پلیمو لازم است که هر کاربر اعم از شخص حقیقی یا حقوقی یک حساب کاربری در پلتفرم بسازد. تنها اشخاصی که بیش از ۱۳ سال سن دارند و واجد اهلیت قانونی هستند می‌توانند اقدام به ساخت حساب کاربری کنند. پلیمو خدماتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌تر هستند می‌باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به رزرو و پرداخت اقدام کنند.

  • کاربر برای استفاده از خدمات باید نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود را در پلتفرم پلیمو ثبت کند.
  • کد کاربری و رمز عبور هر فرد جزو اطلاعات شخصی و محرمانه او تلقی می‌گردد. بنابراین مسئولیت حفظ و نگهداری و همچنین هرگونه سوء استفاده از آن به عهده کاربر می‌باشد.
  • در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و گوشی موبایل، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع پلیمو برساند.
  • بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به پلیمو انجام نشده است، مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری و موبایل کاربر انجام شده و می‌شود به عهده وی خواهد بود.
  • مشتریان جهت استفاده از کافه‌گیم، بایستی نام و نام خانوادگی شخص رزروکننده و کد رزرو را به همراه داشته باشند.
  • پلیمو موظف است از اطلاعات شخصی افراد صرفاً جهت مجموعه رزرواسیون و ارائه خدمات استفاده نماید.

حقوق و مسئولیت‌های کاربر

  • کاربر حق دارد از خدمات پلتفرم مطابق با قوانین استفاده کند.
  • هرگونه رزرو میز یا شرکت در رویداد باید با تأیید نهایی انجام شود.
  • کاربر مسئول پرداخت هزینه‌های مربوطه است و در صورت لغو، طبق سیاست‌های مربوطه عمل می‌شود.
  • انتشار محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی یا نقض حقوق دیگران ممنوع است.

حقوق و مسئولیت‌های پلتفرم

  • پلتفرم تلاش می‌کند خدمات را به بهترین شکل ارائه دهد، اما تضمینی برای عدم وقفه نمی‌دهد.
  • پلتفرم مسئول محتوای تولیدشده توسط کاربران نیست، اما حق حذف محتوای نقض‌کننده قوانین را دارد.
  • پلتفرم حق تغییر شرایط را بدون اطلاع قبلی دارد، اما تغییرات از طریق وبسایت اعلام می‌شود.
  • پلتفرم تنها واسطه فروش خدمات کافه‌گیم‌ها است و مسئولیت کیفیت خدمات بر عهده کافه‌گیم‌ها است.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌ها و خدمات پلیمو استفاده می‌کنید، رزرو آنلاین خود را ثبت یا پرداخت می‌کنید و یا به پلیمو ایمیل می‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‌ها باشد، شما موافقت می‌کنید که پلیمو به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل و زمان رزرو خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد پلیمو برای اعضای پلتفرم ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه پلیمو را لغو کنند.

سیاست‌های حریم شخصی

پلیمو به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات پلتفرم و دیگر زیرساخت‌های پلیمو استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند.

پلیمو متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از پلتفرم را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از پلتفرم پلیمو، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات پلیمو، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط پلیمو جزئی از اموال پلیمو محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار پلیمو است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای پلیمو محفوظ می‌دارد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این پلتفرم یعنی playmo.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‌های رسمی و تایید شده در پلتفرم، با شما تماس نمی‌گیریم. پلتفرم پلیمو هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از playmo.ir ندارد و هیچ‌گاه با روش‌های غیررسمی با شما تماس نمی‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‌توانند از آدرس‌های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارائه خدمت

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران و تاریخ‌هایی که به دلایلی از سمت دولت تعطیل عمومی اعلام می‌شوند، است و کلیه خدمات در تاریخ مقرر شده در زمان هنگام ثبت ارائه می‌شوند مگر آنکه طبق قوانین دولت امکان ارائه در آن تاریخ وجود نداشته باشد. پلیمو به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان رزرو می‌دهد.
  • کلیه رزروهای ثبت شده در پلتفرم پلیمو به وسیله ارسال کد رزرو از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار می‌گیرند.
  • در صورت بروز مشکل در ارائه خدمات مانند اتمام ظرفیت رزرو یا انصراف مشتری یا بروز مشکل فنی، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به همان کارتی که مشتری اقدام به ثبت رزرو کرده، واریز خواهد شد.
  • پلیمو مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف رزرو جدید اقدام و خدمات خود را متوقف کند و کلیه رزروهای ثبت شده قبل از توقف، پردازش و خدمات ارائه خواهند شد.
  • کاربران باید هنگام رزرو میز یا شرکت در رویداد مورد نظر خود، فرم رزرو را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، خدمات یا رزرو کاربر قابل پیگیری و ارائه نخواهد بود.
  • لازم به ذکر است رزرو میز یا رویداد بدون پرداخت نهایی و تسویه آنلاین آن به معنی رزرو قطعی نیست و هیچگونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند.
  • جهت استفاده از خدماتی که نیاز به رزرو زمان دقیق دارند، در صورتی که قصد کنسل کردن رزرو به هر دلیلی ۲۴ ساعت پیش از شروع خدمات را داشته باشید، باید موضوع را طی تماس با تیم پشتیبانی مطرح نمایید تا ضمن لغو رزرو مبلغ آن به شما عودت گردد.
  • در صورتی که قصد کنسل کردن رزرو به هر دلیلی در بازه زمانی کمتر از ۲۴ ساعت تا شروع خدمات را داشته باشید، امکان کنسل کردن رزرو برای شما وجود ندارد.

خسارت و یا آسیب هنگام ارائه خدمت

لطفاً توجه داشته باشید، که خدمات ارائه شده در پلیمو توسط مجموعه‌ای از کافه‌گیم‌ها عرضه می‌شود لذا جبران هرگونه خسارت یا آسیب هنگام ارائه این خدمات (از جمله آسیب‌های جسمی، روحی، مالی و غیرمالی، کیفری یا غیرکیفری، کوتاه‌مدت و بلندمدت) تنها و تنها به عهده کافه‌گیم مربوطه است و پلیمو تنها واسطه فروش این خدمات بوده و هیچگونه مسئولیت قضایی و غیرقضایی در این فرآیند را به عهده نمی‌گیرد.

خدمات پس از فروش

پلیمو موظف است به ازای هر رزرو ثبت شده در پلتفرم تا زمان ارائه خدمت که در هنگام ثبت رزرو این زمان تعیین خواهد شد، کاملاً همراه کاربر بوده و موضوع را تماماً با ایشان پیگیری نماید. در صورتی که مطابق با شرایط ذکر شده بالا نیاز به پیگیری موردی با تیم خدمات پس از فروش پلیمو وجود داشت، کاربر می‌تواند با استفاده از شماره‌های موجود در صفحه تماس با ما موضوع را به اطلاع تیم پشتیبانی رسانده و از همانجا پیگیری نماید.

لطفاً توجه داشته باشید که ساعت پاسخگویی تیم پشتیبانی همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۲ و از طریق شماره‌های موجود در صفحه تماس با ما می‌باشد.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در پلیمو، اشتراک‌گذاری تجربه خرید و کاربری خدمات و رویدادهایی است که در سرتاسر ایران ارائه می‌شود. بدیهی است بخش نظرات پلیمو با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین پلتفرم، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و توسط سیستم روی پلتفرم قرار می‌گیرد. بدیهی است که اگر قوانین پلتفرم در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در پلتفرم به نمایش درنمی‌آیند.

پلیمو در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در پلتفرم به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی پلیمو درباره محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
  • برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
  • نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های خدمات یا رویداد در استفاده عملی و تجربه شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود.
  • کاربران ارسال‌کننده نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث حذف نظر کاربر می‌شود.
  • در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره قوت‌ها یا ضعف‌های خدمات یا رویدادها خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت حذف خواهد شد.
  • با توجه به مسئولیت پلتفرم در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با خدمات یا رویداد موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با موضوع را مطرح نکنید.
  • کامنت‌هایی که با عرف جامعه مغایر هستند حذف خواهند شد.
  • پلیمو و مجموعه کافه‌گیم‌ها ضمن رعایت قوانین ذکر شده بالا حق دارد زیر هر یک از نظرات کاربران، پاسخی به ایشان ثبت نماید که قابل مشاهده عموم است.

توجه داشته باشید که نظر فقط باید در رابطه با خدمات و رویدادها باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره رزرو یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان پلیمو تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه "تماس با ما" تماس و موضوع پیگیری رزرو یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.

محتوا و مالکیت فکری

پلیمو نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌های خود می‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز وب‌سایت و منابع کافه‌گیم‌ها استفاده می‌کند. لازم به ذکر است پلیمو تضمین نمی‌کند که توصیفات خدمات یا رویداد و یا دیگر مطالب مندرج در پلتفرم عاری از خطا باشد. اگر خدمات یا رویداد ارائه شده توسط پلیمو دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در پلتفرم است تنها راه حل، عدم استفاده از خدمات و عودت وجه و یا استرداد قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

پلتفرم پلیمو هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‌های پلتفرم خود و یا لینک‌های مرده نمی‌پذیرد. سرویس‌های پلتفرم آن‌گونه که هست ارائه می‌شود و پلتفرم پلیمو تحت هیچ شرایطی مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد پلتفرم را که می‌تواند ناشی از عوامل طبیعی، نیروی انسانی، مشکلات اینترنتی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد.

© کلیه محتویات پلتفرم پلیمو شامل قانون حق تکثیر شده و به پلیمو تعلق دارد.

محتوا

پلیمو نهایت تلاش را برای ارائه محتوای دقیق می‌کند، اما تضمین نمی‌کند توصیفات عاری از خطا باشد. در صورت مغایرت، راه‌حل عدم استفاده و بازپرداخت است.

سیاست قیمت‌گذاری

سیاست قیمت‌گذاری در پلیمو مبتنی بر اصول مشتری‌مداری و احترام به حقوق مصرف‌کننده است. قیمت‌های ارائه شده برای خدمات و رویدادها در پلیمو قیمت‌های خرده فروشی کافه‌گیم‌ها است که غالباً توسط کافه‌گیم، تولیدکننده و یا تأمین‌کننده آن خدمت به صورت مصوب تعیین شده است و سایر خدمات بر اساس مدل و مشخصات و همچنین خدمات مشابه در بازار تعیین قیمت می‌شوند.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد خدمات و رویدادها، پلیمو نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی میزها و امکان ارائه خدمات را قبل از رزرو به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌گذاری، اگر رزروی قابل تحویل یا ارائه نباشد، پلیمو موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد رزرودهنده اطلاع دهد و رزرو را لغو نماید.

قیمت کلیه خدمات و رویدادها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‌کند .

نمایندگی

پلیمو در هیچ نقطه‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌ها و تراکنش‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی پلیمو اطلاع دهید.

در حال حاضر تنها باید به پلتفرم پلیمو مراجعه و رزرو خود را ثبت کنید.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، پلیمو هیچگونه مسئولیتی ندارد.

پلیمو خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

محدودیت مسئولیت

پلتفرم در قبال خسارات غیرمستقیم یا اتفاقی مسئولیت ندارد. حداکثر مسئولیت پلیمو به مبلغ پرداختی کاربر محدود می‌شود. در صورت ایجاد خسارت، تنها راه حل مراجعه به مراجع قضایی ذی‌صلاح جمهوری اسلامی ایران است.

قانون حاکم و حل اختلاف

این شرایط و قوانین کاملاً تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و در صورت بروز اختلاف بین پلیمو و کاربران، مرجع حل اختلاف دادگاه‌های صالح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ارتباط با پلیمو

برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایت‌های خود از فرم صفحه "تماس با ما" استفاده کنید یا به آدرس ایمیل info@playmo.ir ایمیل ارسال کنید.

همچنین می‌توانید از طریق شماره‌های پشتیبانی موجود در صفحه تماس با ما با پلیمو در ارتباط باشید. ساعت پاسخگویی تیم پشتیبانی همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۳ است.

یادآوری مهم

لطفاً این شرایط و قوانین را به دقت مطالعه کنید. استفاده از پلتفرم پلیمو به معنی پذیرش کامل این قوانین است. در صورت عدم موافقت با هر یک از بندهای فوق، از استفاده از خدمات خودداری نمایید.

آخرین بروزرسانی: مهرماه ۱۴۰۴ (اکنبر ۲۰۲۵)

نسخه:۱.۰
حساب
رویدادها
کافه‌ها